Jak stworzyć procedury w firmie i od czego zacząć?

Wersja tekstowa, oraz wersja mp3 dostępne na blogu ► https://liczysiewynik.pl/procedury-w-firmie-jak-zaczac/ =====★★★ kliknij i rozwiń opis ★★★ ===== ✔ Czy Twoja firma opiera się na tym, że wiesz, jak zrobić jakieś zadanie i masz to wszystko tylko w swojej głowie? ✔ Czy każde zadanie musi przejść przez Twoje ręce? ✔ Czy spędzasz dużo czasu, walcząc z pożarami, które dopadają Twój biznes? A jak by to było ... Wasze opinie, komentarze:
- Wersja tekstowa, oraz wersja mp3 dostępne na blogu ► https://liczysiewynik.pl/procedury-w-firmie-jak-zaczac/
- Przecież potrzeba dużo czasu poświęcić by to wszystko stworzyć, ale pewnie potem skraca czas i optymalizuje prace firmy
- Dziękuję, teraz wiem jak złożyć szafkę z IKEA. Ludzie, szanujcie czas innych, ma być krótko i na temat!
- Minęły dwa lata od materiału - jak mam otrzymać wycinek z kursu? :)
+ Mam kilka pytań:
1. Czy cel strategiczny, to nie jest po prostu misja firmy?
2. Czyli suma sumarum - lepiej robić procedury według kategorii działań? Księgowość, Sprzedaż, Magazyn, Social Media zamiast dla konkretnych stanowisk?
Planowałem zacząć od tego, żeby spisać zadania wszystkich obecnych stanowisk i w ten sposób robić księgę.

3. Na ten moment stwierdziłem, że wszystko uporządkuję sobie na trello (filmiki na youtube, lucidchart) - ale gdybym chciał to jakoś fajnie ubrać - tak, jak np. ma Youtube a'ka gify, filmiki, zrzuty z lucid chart itp. To w tym wypadku chyba najsensowniejszą opcją wydaję się być jakiś blog na wordpressie? Z Notion.so jeszcze nie korzystałem, ale jak wrzucę tam wszystkich, to rocznie wyjdzie pokaźna sumka :P Dużo większa niż taki blog na WP.
- Mega wartościowy materiał, dzięki Bartek. Przechodzę do tworzenia procedur!
- Dzięki Bartek za to nagranie. Ogromną ilość praktycznej wiedzy.
- Co ja bym bez ciebie zrobił, gigantyczny nakład wiedzy udostępniony za darmo.
- https://www.ortograf.pl/watpliwosci-jezykowe/jak-piszemy-labedz-czy-labadz żeby nie było że się czepiam bezpodstawnie ;) a wideo bomba - własnie ogarniam procedury u mnie :)
- Hm. Tak oczywistym narzędziem do spięcia wszystkiego w całość wydaje mi się OneNote i osobiście od niego zaczynam zacząć. Taka onlinowa księga z tekstem, filmami i innymi załącznikami (np. z innych programów) ładnie posortowana z możliwość udostępniania i historią wersji. Czy jest gdzieś jakieś haczyk, że o nim nie wspomniałeś? :)
- Film na piątkę kierowniku!
- Mega Bartek Popiel